fredag 12. februar 2016

5 uker og 2 dager ble det litt flere bilder :)

Titt-tei. Skjønne lille gule tispe :)

Slik har de det i valpegården nå om dagene. Må passe på å ta bilde før de får tid til å rote og skitne til der. Jeg skifter til dem en gang for dagen, men må innrømme at enkelte ganger er jeg fristet til å gjøre det flere ganger :) Men må styre meg litt, for det går mellom 5 og 7 tissekladder hver gang.

En liten opphøyning her slik at Mimi skal komme seg lettere ut og inn til valpene. Det er nok ikke lenge før valpene kommer seg over her, for de er allerede i gang med klatretrening. Nydelige rosa jente.

O Sooole miooo. To sangfugler. Egentlig er blå og rød som er mist i en lekeslosskamp, så dette var et heldig blinkskudd :)

Ett til av Rosa dukka.

Rød jente er en kompakt liten bamse.

Rød jente med sitt sedvanlige forskrekkede oppsyn :)

Litt mer kul her.

Så er det gul jente. Alle disse bildene av valpene som sitter er "blind" foto. Det er litt trangt å legge seg ned for å ta bilder i rette høyde, så jeg holdt bare kameraet ned på gulvet, og håpet at jeg traff noe. Lille gul er bra skjønn her.

Jeg traff opp til flere av lille gul, så de blir de med her.

Jammen meg ble det ikke ett til av henne.

Fikk et bra av Rosa også

Endelg satt blå gutt litt i ro, så fikk så vidt knipsa han også.

Heldig som jeg var fikk jeg lilla gutt også med på et bilde.

Til tross for sine bare 5 uker, sikter lilla gutt høyt. Best I Rasen passer godt på alle skjønnhetene her.

Jeg vil ha den sier lille gutt. Joda bare ta den du mener gul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar