torsdag 4. februar 2016

En hilsen fra de små sånn helt på tampen av kvelden, når de har passert 31 døgn.

De små vokser og trives, og utvikler seg mer og mer som små tibbevalper. For å si det som det er, så syntes jeg de er nydelige hele gjengen, og man kan ikke annet enn å bli betatt av dem. Fremdeles mest søvn og mat som står på dagsplanene, men det blir mer og mer lek der inne. Det er litt løping og hopping der inne nå. Det begynne å merkes på tissekladdene, at det er fem små som skal ha ut noe av det som kommer inn :) Mimi syntes det er helt greit at jeg flir opp der nå, for det begynner å bli stort det som kommer :) Det har ikke vært det helt store i inntak av fast føde til i dag, men nå ser det ut som om det begynner å ta mer av. Den blå gutten har ikke brydd seg om maten i det hele tatt, kun spist når jeg matet han. Det har ikke hatt noe å si på vekta, for han får i seg nok hos moren. I dag fant jeg ut at jeg skulle blande litt puppyvom i maten, og da ble det andre boller. Blå gutt skulle til å gå forbi matfatet, men så må han ha luktet noe godt, for han kom fort tilbake. Da skal jeg si at maten gikk ned på høykant. Alle spiste godt i dag, så nå blir det vom i maten hele tiden :)

Mamma Mimi begynner å få nok å styre med når det gjelder de små :)

Sånn litt fornærma kanskje.

Blå gutt har lagt seg i kroken hvor de bruker å sove. Antydning til melkebart ser jeg. De har ått litt geitemelk sammen med kveldsmaten. 

Rød jente. Hun har et ansikt jeg ikke helt klarer å plassere. Finner ikke ut hvem av foreldresidene hun er lik. Det kommer vel mer frem etter hvert.

Blå gutt. Han begynner å bli en skikkelig fresking :)

Minstejenta som er gul jente. Veldig tøff og for seg på mange måter. Aktiv lita tøtte til tider :)

Så holder de på å slå seg til ro for kvelden. Rød jente og blå gutt.

Gul jente syntes det var helt greit å bruke lilla gutten som hodepute. Han har lagt seg godt til rette i "oppoverbakke" :)

Godt å ha en stor og sterk storebror å ligge sammen med om natta.

Rosa jente må vandre litt mer før hun finner rette soveplass. Hun har forsynt seg fra geitemelka, og har en fin liten melkebart.

Må du absolutt ta bilde når jeg skal prøve å sove... jo da det må jeg. Plutselig ble hun hvit på haken, men det er altså bare geitemelk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar