søndag 7. juni 2015

Søndagskos med mange bilder av valpene.

Det som er så bra med egen blogg, er at det kun er jeg som bestemmer her. Derfor kan jeg legge ut så mange bilder jeg vil, og de som ønsker kan se dem, og de som ikke ønsker kan lukke igjen øynene :) Ja jeg vet det kan bli i overkant mange bilder når jeg først setter i gang, men så er det også noen skjønne motiver. Jeg må vel innrømme at jeg bruker en del tid i valpegården, for det er fem små sjarmtroll som trekker meg dit. Nå er de bare så herlige at det er bedre underholdning enn TV.
 
Nina elsker å være sammen med valpene. Hun er så forsiktig og flink med dem, og de er så glade når hun kommer dit. Da ser man bare de små halene går frem og tilbake i full fart. Her er hun med Orange jente og gutten.

Stor kos med valpene.

Nina og lille Tuva (Orange)

De lper rundt omkring i valpegården nå, så det er ikke så lett å få knipset noen gode bilder av dem. Her er det rød tispe som er ute på en gåtur. Ei aktiv og herlig jente.

Litt nussing må til Rosa jente (Daisy) og gutten. Det er litt tisseflekker rundt omkring på tisseunderlaget, men det har sine naturlige grunner :) Jeg skifter til dem en gang for dagen, og det går ca 3 min, så er den første flekken kommet på igjen. De er faktisk utrolig flinke til å g på papirdelen for å tisse. Det er ingenting å se under teppene. Veldig bra :)

Søte lille Tuva.

Nydelige røde tispa. Hun er den kraftigste av alle valpene med en sterk fin benstamme. Hun er nok den som vil bli størst som voksen også. Ei utrolig herlig og aktiv jente man må bli glad i.

En liten hvilepause. Rød og Orange. De er noen artige skapninger. De kan leke mye, men plutselig ligger de bare der og tar en høneblund. Ikke mange minuttene er de oppe igjen og i full vigør.

Er jeg ikke bra søt da spør lille Daisy (rosa).

Hei mamma, kan du ikke komme en tur inn til oss nå. Lona hopper frem og tilbake som hun selv vil. Jeg har stor forståelse for at hun ikke vil være sammen med dem hele døgnet. De er noen små maskråker på henne.

Nå er heiagjengen blitt større, så nå vel bare mamma Lona komme inn. Rosa til venstre, gutten og rød til høyre.

Man blir tørst av å leke. Her er det rosa og gul som drikker.

Her har rød (helt til venstre) også slått seg sammen med de to andre.

Nydelige gutten. Her må man bare leke med rosa "jente"leker.

En liten pause igjen. Rød til venstre, og Orange.

Gul tispe. Hun sov i første del av fotoseansen, men kom sterkere tilbake etter hvert.

Skjønne lille Daisy syntes det er helt greit å hvile på den grønne leken.

Sånn kan man også gjøre det. Spise og dyppe halen i vann samtidig. Gul tispe i ei underlig stilling.

Er det meg du tar ilde av nå.... gul tispe.

Så var det slutt på leken for denne gang. Nå skal det hviles for alvor. Rød bak og Orange foran.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar