lørdag 26. august 2017

I dag har de fått smakt på fast føde for første gang.

Tenkte jeg skulle la de få en smaksprøve på RC starter Mousse i dag, bare sånn litt fra fingertuppen min. Er vant til at det tar litt tid før de vil spise selv, så tenkte å begynne i det små. Det kunne jeg bare glemme. Valpene holdt på å spise opp fingrene mine, så da fant jeg ut at jeg likegodt kunne sette frem et fat. Tror aldri jeg har vær bort i valper som har vært så ivrig fra første stund.

Det ble ikke med bare smaksprøve, her ble det en hel middag. 

Kan vel si at det var matrester fra topp til tå på dem, men det smakte så godt at de vasket av hverandre :) Slikket munnen til hverandre, og mamma Ayliz vasket resten.

Utrolig greit når det går så lett. Tør ikke gi de mer i dag, men i morgen får de ny servering. Magen skal vennes til det, så må ta det litt gradvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar