onsdag 30. august 2017

Mer bilder fra i dag.... mange... 3 uker + 5 dager

Et bilde fra i dag tidlig av en trøtt gjeng.

Litt senere på dagen. Blå gutt sov så søtt her, at jeg måtte bare ta bilde.

Hvit gutt litt mer våken.

Hvit gutt igjen. Må benytte sjansen til å ta bilder når de er en og en og våken.

Sort gutt stikker hodet opp blant mange sovende brødre.

Og der har vi lilla gutt også som titter opp.

Koser seg godt her.

Nina har venninnen Ellinor på besøk, og da får de hilse på valpene når de er våkne. God sosialisering til de små.

Nina må lære Ellinor hvordan hun skal håndtere så små valper, og det går veldig greit. Ellinor fikk lov til å velge et kallenavn på en av guttene, og hun valgte å kalle lilla gutt for Audun :) Fra før har Maja, ei annen venninne gitt gul gutt navnet Elias, og Nina kaller svart gutt for Per 😀De navnene er bare for artighets skyld.

Lilla gutt. Er jo veldig søt da 💗

Lilla gutt igjen. Det var han som ble fotomodellen i bolken. Jeg har kameraet liggende ved valpegården, og tar bilder flere ganger for dagen.

Nina og lilla gutt.

Og her var han jammen meg igjen.

Begynner å bli masse lek på de små nå. De har kommet seg veldig de siste par dagene.

Mat er godt. Det er mest praktisk å bruke slike matskåler når de er så små, så da måtte jeg sette frem to stykker. Her forteller gul gutt til lilla gutt, at det er ikke slik man spiser. Blir ikke mett av å spise på matskåla.

Sånn gjør du... bare putt hode ned i matskåla, og begynn å slikk. Det er godt.

Etter mat er det lek. Jeg tror jeg kommer meg opp i denne senga sier gul gutt.

Blå og hvit gutt vil heller ta seg en liten høneblund.

Hmmm, jeg kom meg opp hit, men hvordan skal jeg komme meg ut av den igjen.

Det ser litt høyt ut. Gul gutt.

Hvit gutt ser temmelig trett ut, og syntes vel det er på tide at matmor legger bort det kameraet.

Hjelp... ja da, jeg hjalp gul gutt ut av senga så han fikk sove sammen med de andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar