søndag 27. august 2017

Mer mat.

Har ikke vært bort i maken til matvrak 😃Først var det sort valp som lå over hele fatet, og nå er det hvit som markerer "MIN MAT". Og ja, de første dagene med mattilvenning er noe griseri.

Kan vi andre også få smake.... Jeg er bare så imponert over hvor fort de begynte å spise selv. Det er jo ikke akkurat slik at de ikke får nok hos mamma Ayliz. De legger godt på seg alle sammen.

Gul holder hvit med selskap i matfatet. Ikke alle er riktig like flink å spise ennå. Blå spiser ikke mye fra fatet, men han slikker mer enn gjerne fra fingeren min. Grønn var veldig ivrig i går, men ikke fullt så ivrig i dag. Lilla hev seg mer med på siste måltidet i dag, for ja... de har fått mat tre ganger i dag. Hvor ble planen om å ta det forsiktig og gradvis av tro.

De maser etter mat nå. Når de er ferdig pattet hos Ayliz, kommer de til meg for de skjønner allerede at det er jeg som gir de annen mat.

Til slutt sovner de rett og slett i matfatet :D Hva skal man vel med TV når en har slik underholdning. bare å finne frem popcorn, og nyte 😍

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar