søndag 7. august 2022

Litt fra stua i dag.

 

Jeg tenkte jeg skulle vente med å introdusere dem for det frie liv på stua til etter at jeg kom hjem fra Alta. De bad så pent om å få komme litt ut, at jeg hadde ikke hjerte til å nekte dem. Jeg skal i begravelse, og blir borte fra mandag til torsdag. Sønnen min Thomas må bli igjen her å passe hundene. Han skal ta de litt ut på stua han også, mens jeg er borte.

Zachary fant seg godt til rette med en gang. Egentlig vet jeg ikke helt sikkert om det er han, Zerlene eller Zorina. 😁

Zorina fant ut at det faktisk gikk an å leke gjemsel her.

Zerlene og Zachary.

Zerlene var nok den tøffeste og mest frempå av alle, slik hun bruker å være. Der var det rett frem og alt skulle sjekkes opp med en gang.

Zachary var ikke så mye dårligere. 

Vakkergutten Zachary. En liten tøffing han også.

Litt privatliv takk, mener Zerlene. tenkte bare å vise at de var flinke til å gjøre fra seg der de skal.

I dag var det vel helst Zorina som var linselus. Hun satte seg så fint til rette, slik at jeg kunne knipse i vei.

Hun er rett og slett aldeles bedårende denne jenta.

Zerlene har funnet seg en ny leke.

Nei se der, Zorina poserer igjen. Det har ikke noe å si, for hun tar seg godt ut på bildene, lille skjønnheten. Zerlene er å vandrer i bakgrunnen.

Ett til av Zorina til slutt.

Så dukket Zemfira også opp til slutt. Hun syntes det var litt skumlere enn de andre med alt det nye, men neste gang er hun nok helt med hun også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar