mandag 1. august 2022

Z-Kullet. Litt fra valpegården i dag.

 

Zachary har en liten slosskamp med elefanten.

Zerlene. 
Uansett hvordan jeg snur og vender på det, vil det bli tisseflekker med på enkelte bilder. Jeg skifter til dem hver dag, og disse har til og med to gårder de pendler mellom, men de slutter de ikke å tisse 😂 Man vil helst ha det helt rent og pent på bildene, men da blir det ikke så mange av dem. Så, vi får bare finne oss i at det er litt matsøl og tisseflekker noen ganger, og når jeg skifter ut, ja så vil det komme på de nye også.

Zemfira

Zerlene og Zemfira vil gjerne på fanget mitt. 

Og ja, de har fått tenner. Det kjennes veldig godt både på fingrene og tærne. Zorina syntes nok det er helt greit å bruke fingeren min som biteleke.

Zorina.

Valpene fikk en nye leke inn til seg i dag, og den var veldig populær. Det kommer knirkelyder fra den, og det er veldig spennende. Her er det Zachary og Zorina som tester den ut. Zerlene i buret og Zefira i bakgrunnen.

Piper elsker å se på de små, og gleder seg nok stort til å få leke med dem. 

Alle vil ha den nye leken.

Zerlene som vant drakampen, og hun var veldig fornøyd med det.

Endelig kvitt de andre, så da kan Zerlene og Zemfira leke i fred med den.

En liten filmsnutt.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar